در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
بزرگترین سامانه ثبت مشاغل فعال ایران

سامانه ثبت آگهی مشاغل

کناف کاری در نوشهر چالوس

کناف کاری در نوشهر چالوس

  • ساختمان متفرقه
  •  phone
  •    مازندران چالوس
  • 4752 بازدید
  • قیمت : توافقی

کناف کاری در نوشهر چالوس

به استفاده از این صفحات گچی به عنوان جایگزینی برای سقف‌ها و دیوارهای گچی، کناف کاری می‌گویند. کناف کاری از این رو جایگزین گچ کاری شده است که هم اجرای آن‌ها بسیار آسان بوده و هم طرح‌های بسیار متنوعی دارند. به خاطر وزن سبک تایل‌های کناف، سرعت کناف کاری بسیار بالا و راحت است.

مزایای کناف کاری چیست 

وزن سبک: کناف از مصالح سبکی مانند گچ و فایبرگلاس ساخته می‌شود و به همین دلیل وزن آن بسیار کمتر از سازه های دیگر است. این ویژگی، باعث می‌شود نیاز به استفاده از سازه های پشتیبان کمتر شود و همچنین هزینه نصب و حمل و نقل آن کاهش یابد.

۲. آسانی نصب: کناف به صورت پانل هایی آماده برش و نصب در بازار موجود است و برای نصب آن نیازی به ابزارهای پیچ و مهره و دستگاه های خاص نیست. بنابراین، نصب کناف نسبت به سایر روش های ساخت سقف سریع تر و ساده تر است.

۳. پنهان کردن سیستم های الکتریکی و تهویه مطبوع: کناف امکان پنهان کردن سیستم های الکتریکی و تهویه مطبوع را فراهم می کند. با نصب کناف، می توان سیستم های الکتریکی و تهویه مطبوع را درون کناف قرار داد و به راحتی پنهان کرد.

۴. طراحی زیبا و متنوع: کناف به دلیل قابلیت شکل دهی بسیار بالا، به راحتی می توان طرح های متنوع و زیبا را بر روی آن اجرا کرد. این ویژگی برای دکوراسیون داخلی ساختمان ها بسیار مهم است.

۵. کاهش هزینه: نصب کناف نسبت به سایر روش های ساخت سقف، هزینه کمتری دارد. از جمله دلایل آن می توان به کاهش هزینه نصب و حمل و نقل اشاره کرد.

گچ بری و گچ کاری

به مدیریت ایزانلو

اطلاعات تماس:
09115847044

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان