در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
بزرگترین سامانه ثبت مشاغل فعال ایران

سامانه ثبت آگهی مشاغل

راه های پیشگیری از بیماری کرونا یا کوئید ۱۹ چیست؟

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ خبرهای داغ
  • تصویر شماره راه های پیشگیری از بیماری کرونا یا کوئید ۱۹ چیست؟

راه های پیشگیری کرونا همانطور که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، شامل موارد زیر است:

  1. شستشوی مرتب دست‌ها
  2. پوشیدن ماسک
  3. رعایت فاصله گذاری
  4. نکات مهم در پوشیدن ماسک

    نکاتی که در پوشیدن ماسک باید رعایت بکنید، شستن دست‌ها قبل و بعد از پوشیدن ماسک می‌باشد. یک ماسک پارچه‌ای برای افرادی که در محیط‌های کم خطر هستند مناسب است. اما چنانچه از کسی که بیمار است مراقبت می‌کنید و یا در خطر بالا قرار دارید و سن شما بیشتر از ۶۵ سال می‌باشد، از ماسک‌های جراحی و پزشکی استفاده کنید.

    نکات مهم پیرامون فاصله گذاری

    در ارتباط با فاصله‌گذاری، فاصله حداقل ۱ متر را در فضای باز رعایت کنید. تا جای ممکن در فضاهای بسته و در فاصله نزدیک با افراد قرار نگیرید. چنانچه مجبور شدید در محیط بسته‌ای باشید سعی کنید با باز کردن پنجره‌ها و یا تهویه مناسب گردش هوا را ممکن کنید.

    اگر علائم بیماری داشتید در خانه بمانید و با پزشک خود  تماس بگیرید. سعی کنید کارهایی را که پزشک شما به شما گفته است انجام دهید.

    در صورت امکان برای جلوگیری از عفونی کردن سایر افرادی که با شما زندگی می‌کنند ماسک بزنید و در انتها  به خاطر داشته باشید که بهترین راه برای پیشگیری از انتشار عفونت و ویروس کرونا، ماندن در خانه و کم کردن ارتباطات می‌باشد.   

تاثیر واکسن بر کرونا:

خبرخوش اینکه ایمنی واکسن‌های در حال ساخت،بطورمعمول از ایمنی بدن ما بیشترو قوی تر بوده همچنین،به‌طور کلی پژوهشگران دراین حوزه بر این باورند که احتمال گونه های مختلف این ویروس که کاملا اثر واکسن را از بین ببرد،خیلی پایین است. و معتقدند که همیشه باید به دنبال راه حل های گوناگون برای مقابل با این ویروس بود حتی زمانی که واکسن های قبلی ایمنی کاملا ایجاد نمایند 

  ثبت آگهی رایگان