تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بخش های مختلف کسب و کار
- جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷
- 207 بازدید
- خواندنی ها
تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بخش های مختلف کسب و کار
تبلیغات اینترنتی اجازه می دهد تا هزینه های تبلیغاتی تنظیم شوند. شما می توانید پیام تبلیغاتی خود را به طور دقیق و در زمان تعریف شده به مخاطبان ارسال کنید، زمانی که این مخاطب آمادگی درک این تبلیغ را داشته باشد. همچنین شما می توانید به راحتی تعریف کنید که کدام کانال های تبلیغاتی سودمند تر است، کدامیک از متون / گرافیک / صفحات تبلیغ شما و … فروش بیشتری را به ارمغان می آورد. این گونه تحلیل ها را تحلیل تبلیغات آنلاین می نامیم.
تبلیغات اینترنتی
ما مهم ترین جنبه های ایجاد یک سیستم تجزیه و تحلیل پیچیده از اثربخشی بازاریابی (نه تنها تحلیل تبلیغات اینترنتی بلکه همچنین آفلاین) را در این مطلب در نظر خواهیم گرفت. همچنین ما مهم ترین نکاتی را که باید در هنگام کار با داده های ورودی در نظر داشته باشید را بررسی می کنیم.
مرحله اول تعیین اهداف تجاری است. شما باید اهداف بازاریابی خود را تعریف کنید، شرکت را به ادارات تقسیم کنید. در زیر یک نمونه از بخش ها و اهداف آن ها برای یک فروشگاه آنلاین آورده شده است:
تبلیغات اینترنتی در بخش فروش
افزایش مقدار محصولات در یک سفارش
افزایش یک سود متوسط از یک خرید
در بخش بازاریابی
کاهش هزینه های بازاریابی برای هر خرید
افزایش آگاهی از نام تجاری
رشد نرخ تبدیل بازدید کنندگان به خریداران
افزایش مقدار خرید تکراری
افزایش ثبت نام
افزایش مقدار مرجع در شبکه
در بخش مرکز تماس
افزایش تعداد تماس های گرفته شده
رشد نرخ تبدیل تماس به فروش
کاهش زمان مشاوره
کاهش تماس های غیر مرتبط با ترتیب اولویت (تضمین، به روز رسانی و غیره )
تحلیل تبلیغات اینترنتی در بخش توسعه وب
صفحات با سرعت دانلود بیشتر
کاهش خرابی سایت
کاهش تعداد صفحات در دسترس نیست (۴۰۴ و دیگر خطا ها)
بهینه سازی موتورهای جستجو
افزایش بازدید از جستجوی ارگانی
افزایش درآمد بازدیدکنندگان از موتور های جستجو
پس از آن، شما باید بر اساس این اهداف، شاخص های کلیدی بازده (KPI) (سود مادی از اهداف تجاری خود) را تعریف کنید. برای مثال، شما می توانید از داده های سیستم CRM برای تعیین مقدار خرید استفاده کنید. اطلاعات مربوط به نام تجاری را در گوگل آنالیز جستجو و تایپ کنید، در ترافیک برای تعریف آگاهی از بهبود نام تجاری؛ تعداد “برند” در ماه را به منظور تعریف افزایش مقدار مرجع در وب و غیره بررسی کنید. به عنوان یک نتیجه، شاخص های قابل اندازه گیری را دریافت کنید که نتیجه کار شما ممکن است مثل یک جدول با KPI و روش های KPI به دست آید.
ایجاد یک سیستم تجزیه و تحلیل وب؛ گام بعدی در ساخت و ساز تجزیه و تحلیل تبلیغ آنلاین است. توصیه می کنیم از Google Analytics استفاده کنید رایگان و آسان است. این سیستم دارای یک قابلیت عالی برای دریافت تمام داده های لازم است.
حال که به برخی از تغییرات مهم در دنیای تبلیغات پی بردید و از تاثیر تبلیغات آنلاین بر روی جلب مشتری آگاه شده اید وقت آن رسیده است که بار دیگر برنامهها و طرحهای تبلیغاتی خود را مرور کرده و برای موفقیت در عرصه تبلیغات آنلاین قدمی بردارید.
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید